بچه های سنندج







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





صبر کن ای سهراب

صبر کن سهراب
گفته بودی قایقی خواهم ساخت
قایقت جا دارد؟
من هم از همهمه ی اهل زمین دلگیرم...
آری تو راست میگویی:
آسمان مال من است
پنجره, فکر, هوا, عشق, زمین مال من است
اما سهراب تو قضاوت کن!!!
 بر دل سنگ زمین جای من است؟
من نمیدانم که چرا این مردم، دانه های دلشان پیدا نیست...
کجایی سهراب؟
آب را گل کردند
 چشم ها را بستند و چه با دل کردند...
 وای سهراب کجایی آخر؟
زخم ها بر دل عاشق کردند، خون به چشمان شقایق کردند...
 تو کجایی سهراب؟
که همین نزدیکی عشق را دار زدند، همه جا سایه ی دیوار زدند...

وای سهراب دلم را کشتند
کجایی که ببینی حالا دل خوش مثقالی است! دل خوش نایاب است!
دل خوش سیری چند؟!
صبر کن سهراب
قایقت جا دارد؟
من را نیز با خود ببر



نظرات شما عزیزان:

دوست 
ساعت2:39---3 شهريور 1391
تو کمی باش شتابان پریا،_


تو کز این همهمە اهل زمین دلگیری،


تو کە بر خاک و گل و سنگ زمین جاگیری_


قایقت کار چە هست!


من نگویم کە ترا حاجت پرواز باشد،


بال فکرت بگشا _


و سفر کن بە افق


برو آنجا کە دگر


سر عشاق نباشند بر دار،_


و بە جای قل و زنجیر کلفت


بوسە ناز نشیند بر سر و گردن یار.
پاسخ:سلام ... جون
ممنونم خیلی قشنگ بود


پاسخ:دوستت دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط هانی در 10:15 بعد از ظهر | |